Epilepsie Journal - jaargang 21, nummer 3, september 2022
Richard Donker
Kinderen met epilepsie kunnen leerproblemen hebben. Hoe richten we de lessen zo in dat zij optimaal kunnen
presteren? In deze bijdrage wordt ingegaan op de aard van de leerproblemen en de bijdrage die het Expliciete Directe
Instructiemodel kan leveren om het leren zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Tevens zal de rol die het Landelijk
werkverband Onderwijs en Epilepsie hierin kan spelen worden toegelicht.
DOI: https://doi.org/10.54160/epilepsie.12876
Lees verderTo provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.