Het Expliciete Directe Instructiemodel bij kinderen met epilepsie

Auteurs

  • Richard Donker Landelijk Werkverband Onderwijs en Epilepsie, Cruquius.

DOI:

https://doi.org/10.54160/epilepsie.12876

Samenvatting

Kinderen met epilepsie kunnen leerproblemen hebben. Hoe richten we de lessen zo in dat zij optimaal kunnen
presteren? In deze bijdrage wordt ingegaan op de aard van de leerproblemen en de bijdrage die het Expliciete Directe
Instructiemodel kan leveren om het leren zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Tevens zal de rol die het Landelijk
werkverband Onderwijs en Epilepsie hierin kan spelen worden toegelicht.

Biografie auteur

Richard Donker, Landelijk Werkverband Onderwijs en Epilepsie, Cruquius.

Landelijk Werkverband Onderwijs en Epilepsie, Cruquius

Downloads

Gepubliceerd

2022-09-16

Citeren

Donker, R. (2022). Het Expliciete Directe Instructiemodel bij kinderen met epilepsie. Epilepsie, Periodiek Voor Professionals, 21(3), 20–22. https://doi.org/10.54160/epilepsie.12876

Nummer

Rubriek

Verantwoorde epilepsiezorg